noscript

Отслабване след 40 години при жените

Публикувано от Ivan 15.11.2018 0 Коментари

Отслабване след 40 години при жените е възможно и не непосилно, ако спазвате съветите в тази статия. На 40+, тялото Ви се нуждае повече от всякога от Вашето внимание, за да остане тонизирано и във форма. Нашите съвети за да отслабнете по-лесно и бързо и след това да запазите тази форма!

Отслабване след 40 годишна възраст при жените


Отслабване: печелившата стратегия за 40 годишната жена

 

Отслабване след 40 години при жените е възможно и не непосилно, ако спазвате съветите в тази статия. На четирдесет, тялото Ви се нуждае повече от всякога от Вашето внимание, за да остане тонизирано и във форма. Нашите съвети за да отслабнете по-лесно и бързо и след това да запазите тази форма!

Още в началото нека сме наясно с Най-често правените грешки при диети за отслабване за жени на 40+

1. Храните се нередовно, по 1-2 на ден 2. Повече от всякога ви се иска да ядете - сладки и тестени храни....да не ги изброяваме 3. Купонясва ви се повече от колкото на тинейджърските години, като чели е за последно. Което не е лошо, но в повечето случаи включва употребата на алкохол и липса на сън. 4. Желанието да сте във форма Ви подтиква непрекъснато да пробвате различни диети за отслабване и добавки. Всеки път се чувствате объркани при избора и резултатите не са добри. 5. Трябва да управлявате домакинството, вашата работа, вашите деца, хобита ...КЪДЕ ЩЕ ИМАМ ВРЕМЕ ЗА СПОРТ, СЛЕД ВСИЧКО ТОВА. Ами изхитрете се и нека още в началото Ви дам един жокер! Направето го преди това, научете се и свикнете тялото си да спортувате сутрин преди всички тези задължения. Естествено не почвайте с някакви гигантски тренировки и натоварвания. Просто стъпка по стъпка започнете с 15 минути сутрин и ще останете изумени каква енергия Ви дава през деня. Трудно е знам, като всяко начало.....Но си заслужава!  

Кои са особенностите на отслабването на 40+ годишна възраст

 

В Прехода след 40 годишна възраст хормони са начело на влакчето и играят основна роля за килограмите и доброто здраве. Наднорменото тегло и натрупването на мазнини в проблемните зони се дължи, преди всичко на факта, че организма приема много повече калории от колкото изразходва. Заседналия начин на живот, стресът и нездравословното хранене са основна причина за проблеми с килограмите. Има обаче и друга предпоставка и то много важна, която има съществена и определяща роля върху теглото ни, това са хормоните!

 

Хормони и отслабване

В периода от началота на 30 год. възраст при жените производството на естроген е силно: тогава натрупването на килограми и разширяване е главно в хълбоците и бедрата. Започва промяна във Вашите хормони, непрекъснат спад. Все още нямате "симптоми на менопауза", но вашата "естествена съпротива и имунитет" може да започне да отслабва и може да забележите малки промени в енергийното ниво и либидото. Естественият спад на прогестерона може да увеличи доминирането на естроген и да предизвика смущения в съня, умора, намалено либидо, фиброиди и ендометриоза. Хормоналната ви система е подложена на изпитание: трябва да управлявате домакинството, вашата работа, вашите деца, хобита ...Вие бързате и нямате много време или да готвите и да спортувате редовно! Това е и най често срещаната грешка - да пропускате закуската а понякога при по-натоварено ежедневие и обяда..... това определено е проблем.

Основно правило за здравословно отслабване

 Има достатъчно изследвания, които доказват, че при начин на хранене, при който приемате храна 1 път дневно, приетите калории се складират, за резлика от същите калории ако се храните 5-6 пъти на ден. Основно правило на здравословното хранене е да приемате храна на всеки три часа. Спазването на това правило, дори при същите поети калории, Ви позволява по-лесно и бързо да отслабнете. Храносмилането отнема около 2-3 часа, така че по често от това не е удачен вариант, защото предишната храна все още няма да бъде смляна и усвоена.

Храненето 5-6 пъти на ден ще ви позволи да поддържате високо ниво на обмяна на веществата. Това ще предизвика по-бързо изгаряне на калориите. Освен това честото хранене е един от най-добрите методи за справяне с излишния апетит. Ако знаете, че след три часа ще ядете отново, няма да се натъпчете в момента.Този метод на хранене е най-ефективен и няма странични ефекти за разлика от повечето диети за отслабване, при спазването на които постоянно ви боли корема от глад и страдате от липса на енергия, често дори  ви прилошава.Ако се храните нередовно един или два пъти дневно, и пропускате хранения, организмът ви задържа всичко и складира мазнини, защото след обилно хранене скача нивото на инсулин. 

В резултат калориите се превръщат в мазнина. Прочети тук

5-6 хранения на ден

Ако искате да отслабнете и изчистите мазнините ще трябва да имате 5-6 хранения на ден. Това е едно от най-объркващите неща, за хората които нямат режим на хранене и започват някяква диета."Ама аз сега ям по 1-2 пъти на ден и не отслабвам, пък  вие ме карате да ям 5-6 пъти, за да отслабна".Наистина е объркващо изисква известна настройка и убеденост, че наистина е така, иначе няма да Ви се получат нещата. Прочети тук  

Добре, наясно сте с това че трябва да се храните често и по малко със здравословни храни.

  НО КАК ПО-ДЯВОЛИТЕ ДА ГО НАПРАВЯ! ЛЕСНО Е ДА СЕ КАЖЕ. Едвам приготвям храната за децата и намирам време да се оправя с хилядите задължения. Нямам никакво време да се храня и да си приготвям здравословна храна. Бъдете честни със себе си, знам , че е трудно, но примерите са стотици хиляди, най-добре се справят хората които са изключително натоварени в ежедневието, защо ли? Защото са свикнали да се преборят със всяко предизвикателство и да не търсят оправдания. Началото е изключително трудно, но когато се видят резултатите, си казвате че си е заслужавало, всяко усилие. Вашата диета често се основава на преработени, промишлени храни, готови ястия, тестени изделия, замразени храни...Така няма да стане, дори и да сте на 20 години. Махнете ги! Колкото повече черния Ви дроб е изложен на този тип храна, толкова повече токсини могат да се натрупват в мастните клетки. Ето защо е необходиме първо Детоксикация на организма. Означава пречистване, изхвърляне на всякакви токсини, шлаки и други вредни за тялото ни неща, които пречат да бъдем здрави. Детоксикацията трябва да бъде и първата стъпка, когато целта е отслабване.  

Как да направите Детоксикация

хормони на щитовидната жлеза t3 t4 и отслабване

  Глутатион е най-мощното съвременно средство за борба с липсата на енергия и умората причинени от натрупване на високи нива на токсини в организма. Съвременния начин на живот (стрес, преумора, болести, употреба на лекарства) и неправилното хранене, задръстват организма с токсини. Организма води естествена борба с тези токсини всекидневно, това го изтощава и отнема от жизнената енергия. Затова се чувствате постоянно стресирани и изморени. Най-силната подкрепа в тази борба е Глутатиона. Към продукта [виж тук ]

Щитовидната жлеза

 Също така е важно да знаете, че с това напрегнато темпо на живот, щитовидната жлеза може да "неправилно функционира". Тази дисфункция може да забави метаболитния процес, да намали енергийните нива и да направи по-трудна загубата на тегло.

Ако има нарушен баланс в производсвото на Т3 или Т4, то неизменно следва някакво нарушаване  на здравословния баланс на организма! Тоест следват проблеми с щитовидна жлеза симптоми:  отпадналост и умора, студенина в крайниците  напълняване и повишен холестерол, трудности с отслабването  затруднена концентрация и когнитивни функции, проблеми с паметта, нервност, раздразнителност, треперене, депресия, обилно потене, непоносимост към горещината, отпадналост повишено кръвно налягане, сърдечни палпитации и аритмия. Прочети тук

 

Паралелно с това, след 40 започва активно да се губи мускулна маса и базовият метаболизъм се забавя,с от 5 до 7% на всеки десет години от 20-годишна възраст. Затова изгаряте по-малко калории, отколкото на 30 за същите дейности. Ето защо е още по-трудно да отслабнете. Особено, тъй като енергийните ни нужди се ревизират надолу : от 2000 ккал до 18 срещу 1,700 kcal на 48. Накратко, ако не действате, растете. Проблема не е само в това че неможете да си сложите любимите дрехи, обиколката на талията повече от 88 см увеличава сърдечносъдовите рискове.

 OK всичко това е ясно, но как да решим проблемите?   

 

Нека Ви дам, моите 5 основни съвета за всяка жена на 40, която иска да отслабне

 

1. Никога не започвайте с натоварвания които не са Ви по силите.

 

Ще ви залеят с безброй фитнес програми и тренировки - 95% от които не само че не са за вас, носа и опасни за здравето Ви. Имам 30 годишен опит във Фитнес залите и това което виждам през последните години, определено ме плаши. Програми които са за професионални атлети или хора които нищо друго не правят през деня. Не само че няма да постигнете резултати с такива програми, но ще си навлечете и здравословни проблеми. Нямада се ангажирам с подробни съвети в тази статия, защото наистина подхода трябва да е индивидуален, но моля избирайте хората които да ви съветват и помагат във вашата програма.

Ако наистина нямате време, за Ваше успокоение, ще Ви кажа че сме постигали отлични резултати за 10 седмици с изкачване на стълби във входа в който живея. 20  МИНУТИ ИНТЕНЗИВНО ИЗКАЧВАНЕ НА СТЪЛБИ, беше началото и резултатите бяха страхотни. Ето че дори и това е вариант. Натоварванията с които трябва да започнете са не повече от 30-40 минути 3-4 пъти седмично. Да трябва да има интензивност в тренировката но тя трябва да е умерена. Паралелно, физическата активност поддържа мускулната маса, която е съществена за увеличаване на костната плътност и поддържане нивата на метаболизъм.

драстично намаляване на калориите

 

2. Никога не започвайте с драстично намаляване на калориите!

 

Ако искате да изгаряте  мазнини, трябва да сте в калориен дефицит. Това е просто-калориен дефицит означава, че трябва да се изгарят повече калории, отколкото сте приели през деня. При Много диети за отслабване с драстично намаляване на калориите ще видите страхотни резултати в първите 2 седмици и след това ще ви  удари плато и няма да можете да свалите повече килограми. Или още по-лошо, в крайна сметка връщате килограмите дори по-бързо, отколкото сте ги изгубили! Правилното хранене е от съществено значение за продължаване на напредъка, и ако сте приели твърде малко калории тялото ви действително ще  съхранява мазнини. Здравословната загуба на мазнини се постига с упорит труд и време, но си струва всяка минута! Прочетете Как да изчислим калорийния си прием. Прочети тук

3. Какво да ядем - Защо трябва да се приема протеин при всяко хранене ?

 

Естествено диета богата на протеини, към който добавяте зеленчуци и умерено количество плодове. Що се отнася до нишестените храни, те носят енергия и са нужни в определени количества, особено сутрин, за да "съживят" метаболизма след пост през нощта. Може да се консумирате и на обяд. Вечерта, по-добре да ги избягвате.

Когато става дума за изграждане на мускули и покачване на мускулна маса, е ясно че прием на протеин на всеки 3 часа е задължителен и няма как да минете без него.Когато става дума за изгаряне на мазнини много трениращи се объркват и се чудят -"как така ,аз искам да отслабна ,пък да ям на три часа храни богати на протеини".Наистина е объркващо особенно за хората които по-принцип не се хранят през 3 часа.Освен за да запазите мускула по време на диета,има и още една причина поради която трябва да има прием на протеин.

Консумирайте храни богати на протеини при всяко хранене, за да ускорите метаболизма!

Към всяко хранене от дневното Ви меню в хранителния ежим трябва да добавите протеин с висока биологична стойност,каквито са  яйцата ,суроватъчен протеин,суроватъчен изолат, протеин на прах, червеното месо-телешко и свинско месо, риба и пилешко месо. Всеки един от хранителнителните елементи (протеин, въглехидрат и мазнини) се нуждае от енергия, за да се усвоят от храносмилателната система и да се абсорбират в кръвния поток.Тази енергия се нарича T.I.D.T.I.D. е различна за всеки от тези хранителни елементи: T.I.D. за протеини е 25% T.I.D. за въглехидрати е 5% T.I.D. на мазнини е 2% Протеините са с най-висок T.I.D.измежду другите хранителни вещества, значително повече от  (въглехидрати и мазнини). T.I.D. помага за увеличаване на термогенезата предизвикана от диетата [Прочети още информация тук].

4. Съвременната жена на 40 е истинска героиня, знам, че натоварването през деня и без това е достатъчно много.

 

Когато добавите към това и стрес от тренировки, диета и така или иначе проблемите на 40-те, коктейла става непосилен. Ето защо, много прецизно трябва да контролирате натоварванията и да не прекалявате, защото ефекта е обратен. Тук е ролята на добрия треньор, но когато не разполагате с такъв, просто започвайте много постепенно. Прочетете статията признаци на претрениране и как да ги избегнете.

Прочети тук

5.Прием на подходящи хранителни добавки.

 

Тук е момента да Ви кажа, без тях ще ви е трудно да постигнете целите. Но трябва да изберете подходящите за вас. Абсолютно не препоръчвам, термогенни фет бърнъри (хапчета за отслабване), особенно ако сте начинаещи в залата или имате чувствителна нервна система. Повечето от съставките в термогенните фетбърнъри  са стимулатори на централната нервна система и като такива имат множество противопоказания и редица странични ефекти в зависимост от веществата, участващи в тях.

Обърнете внимание, на добавки, които ще подобрят възстановяването Ви и това да се чувствате тонизирани след стреса от тренировки, ежедневие и диета. Няма нужда допълнително да форсирате организма със стимуланти и термогени.

Да пия ли аминокиселини при диета.

Звучи логично този въпрос, хем ще отслабвам пък да приемам допълнително калории. ДА,но целта не е само да следите калориите а да се стремите да поддържате метаболизма в оптимално състояние. А прием на аминокиселини определено ускорява обмяната и е задължителен при активно спортуващи. Дори  при диета необходимостта от такъв прием е още по голяма, за да може да се задържи мускулната маса, и да горите мазнини а не мускули.

Аминокиселини и тяхното значение за изгаряне на мазнините 

Аминокиселини, витамини, минерали и микроелементи, всички те играят значителна роля при диети за отслабване. Дали ние ще отслабваме или пълнеем освен от приема на калории и тяхното изразходване, като цяло зависи значително от нашите хормони. И точно тук се определят ключът към ефективното отслабване.Прием на някои аминокиселини ни позволява да се стимулираме организма да произвежда достатъчно хормони за изгаряне на мазнини, по естествен начин и в хармония с нуждите на организма.

Хормони за изгаряне на мазнини

Един от най-важните хормони за изгаряне на мазнини е хормон на растежа (Соматотропин, STH). Ние произвеждаме този хормон, докато спим или тренираме в залата с тежести. Той стимулира синтеза на протеини и повишава окислението на мазнини. Хората с наднормено тегло обикновено имат по-ниски концентрации на хормон на растежа, което често пречи за намаляване на телесното тегло и отслабване. За съжаление, хормон на растежа е много скъп и трябва да се инжектира под строго и компетентно медицинско наблюдение за да се избегнат странични ефекти. Ето защо е по-безопасно да се симулира организма да отделя този хормон, естествено. Прием на Някои аминокиселини в достатъчни количества и взети на празен стомах преди лягане могат да дадат доста добри резултати при диета за отслабване.

  Аминокиселините които помагат за отслабване са:

Допълване на диетата с прием на аминокиселини, за да отслабнете може да балансира хормоните, и сложи метаболитните процеси в работен режим и най-важното без никакви странични ефекти.Затова не се колебайте да инвестирате в здравето си като вземете и добавите витамини и аминокиселини, това определено ще  помогне да се освободите от излишните килограми и да се чувствате здрави и енергични.

Това е само част от информацията, която бих искал да споделя с вас по темата Отслабване след 40 годишна възраст при жените. Ако статията Ви е харесала или искате още информация по темата, моля дайте сигнал, като я споделите или харесате в социалните медии.